tirsdag den 2. juni 2015

83

      Quito

Hva´ så? Gamle ven! Er det virkelig dig? Hold da op, hvor er det længe siden! Og tænk, at vi render på hinanden her - på den anden side af kloden! Det er da for utroligt! Jeg tror, det er mere end tyve år siden, vi så hinanden sidst. Jeg kan næsten ikke kende dig - og så alligevel - du er vist den samme indeni, fornemmer jeg ;-)

Jeg kan godt huske, første gang jeg mødte dig; da var jeg vist 12 år gammel. Vi var helt uadskillelige og altid bange for at gå glip af noget spændende. Ja - og siden fik du et par skruer løs. Jeg er ked af at sige det, men så så vi ikke så meget mere til hinanden. Det var nok lidt umodent af mig. Tænk at lade dig forsvinde ud af mit liv på den måde, bare fordi... Ja, jeg havde selvfølgelig nok om ørerne dengang, jeg gik jo på uni, og så var jeg jo oss´ lige blevet mor for første gang.

Hva´, er det slet ikke dig, men din tvillingesøster? Nåh, men så må du hilse mange gange, ikk´? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar